Training Klantreis & Online marketing

Naast de invulling van de online marketing voor bedrijven, geef ik ook regelmatig trainingen. Deze zijn altijd gebaseerd op de klantreis: letterlijk de reis die de klant aflegt van een latente behoefte naar een loyale klant en alles er tussenin. 

Tijdens de training ga ik samen met mijn opdrachtgever(s) in op het volgende:

  • Wat is de klantreis van zijn/haar klanten;
  • waar bevindt de klant zich op welk moment in de klantreis;
  • hoe is de klant op dat moment te bereiken;
  • en met met welke boodschap.

Een goed ingerichte klantreis is voor mij de basis voor alle marketing en social media plaatsingen en campagnes. Elke klant doorloopt een aantal fases totdat hij of zij jouw klant is. In elke fase is de klant gevoelig voor bepaalde boodschappen en zijn zij te bereiken via bepaalde media. Door deze informatie met elkaar te combineren kun je voor elk soort klant, op elk moment in de klantreis, de juiste strategie bepalen.

De training gaat in op de fases van de klantreis, hoe dit te vertalen is naar een praktische strategie en, indien gewenst, ook de invulling ervan voor online marketing.

De training duurt minimaal 4 dagdelen en is inclusief ongelimiteerde toegang tot het besloten kennisdeel van deze website.

Wilt u ook weten wat deze training u kan opleveren?

 

 

 

 

Download de Klantreis in beeld op A3 formaat (pdf): Klantreis-in-beeld